Tuesday, August 11, 2015

Kasih Sayang Seorang Isteri

KINI:10 OGOS 2015---UCAPAN SYUKUR DATIN NOOR HASLINA ABDULLAH
KELMARIN: 7 OGOS 2015 ---RINTIHAN HATI DATIN NOOR HASLINA ABDULLAH
"Ya Allah .. Saya masih tak dapat menerima kenyataan apa yang berlaku pada suami saya.. Saya akan terus solat hajat dan viralkan utk tidak putus utk solat hajat dan doa pada suami saya dan team bahagian operasi khas. Walaupun kata dia.. *Syg sujud syukur *abg ditukarkan ke JPM dan melapor diri pada isnin ni. Abg ,apa abg nak buat disana nanti tentu abg tak jalani kerja spt mana 32 tahun yang telah menjadi darah daging abg ketika bersama SPRM. Abg akan baca quran dan mendekatkan diri dengan Allah.. Abg bersyukur apa yang ditakdirkan.. Abg nk mati dahh.. Apa abg akan jawab dengan Allah atas amanah 30juta rakyat msia kepada abang."
"Bahri suami yang terbaik suami yang beriman.. Selalu kejut isteri utk bangun solat malam .. Mengadulah pada Allah sepuas2nya,Kini setiap kali solat,setiap kali keluarga,sahabat bertanya khabar mengenai Bahri saya tak dapat menahan air mata ini.. Ya Allah kuatkan hati ini.. Berikanlah kami jalan yang terbaik .. Abg tidak keseorangan. Syg tahu abg dalam hati abg luka parah dan kecewa..sayg yakin Allah bersama kita .. Amat yakin abg tidak bersalah." [DOAKU TURUT BERSAMAMU]

No comments:

Post a Comment