Wednesday, March 26, 2014

Hati Ini Bukan Pualam, Wahai MH370!

DATUK SERI HISHAMUDDIN HUSSEIN (MENTERI PERTAHANAN, PEMANGKU MENTERI PENGANGKUTAN) ..........................................
ENCIK AHMAD JAUHARI YAHYA (CEO MALAYSIA AIRLINES SYSTEM) .......................................
DATUK ZAHARUDDIN ABDUL RAHMAN (KETUA PENGARAH DCA) ................................................ Hati ini bukan pualam yang keras kontang perasaan. Hati ini bukan pualam yang tidak memahami erti kehilangan. Hati ini bukan pualam yang wujud tanpa pergantungan. Hati ini membuakkan gelombang perasaan. Mengalirkan air dari kolam 'ain. Kupohon dari Penciptaku supaya Dia memberi panduan mengenai cara merungkai misteri yang menyelubungi dirimu,#MENGENANG MH370.
Semoga kalian tabah dalam menghadapi ujian dunia yang penuh dengan ranjaunya ini. Yakinlah, setiap yang hilang itu Allah menggantikannya dengan yang lebih baik. إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ اللَّهُمَّ أْجُرْنِى فِى مُصِيبَتِى وَأَخْلِفْ لِى خَيْرًا مِنْهَا "Sesungguhnya kita ini milik Allah dan sungguh hanya kepada-Nya kita akan kembali. Ya Allah, berilah aku pahala dalam musibahku ini dan berilah ganti yang lebih baik daripadanya."

No comments:

Post a Comment