Saturday, July 20, 2013

Jangan Terpedaya Lagi

serenemaklong.blogspot.com








BIJAK sungguh Yahudi memperdaya umat Islam. Mereka suruh kita minum susu lembu buatan mereka, tetapi mereka sendiri minum susu kambing, seperti yang diminum Nabi  Muhammad SAW. Mengapa kita tidak ikut cara nabi?


Tepat seperti sabda Rasullulah SAW: "Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil"

Antara 'barangan mereka' yang jadi ikutan kebanyakan dari kita:

1. Dalam buku pemakanan yang dikaji dan diterbitkan para kafir ini ialah untuk mendapatkan vitamin B dan kalau hendak  tambah darah kita disuruh makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sebenarnya Nabi SAW tidak menggalakkan makan organ
dalaman. Sebenarnya makan hati haiwan/ayam dapat melembabkan otak sebab hati merupakan organ di mana semua toksin dikumpul dan dineutralkan. Oleh itu toksin lebih pekat dalam hati haiwan/ayam. Kalau makan, otak jadi bengap.


2. Mereka kata kopi tidak bagus untuk kesihatan, padahal kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi SAW selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor Yahudi di UK  semua minum kopi.


3. Kita diberitahu daging kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan Nabi SAW. Sebenarnya daging kambing adalah daging rendah kolesterol.


4. Kononnya makan McDonalds itu bagus, namun sebenarnya McDonalds sangat tinggi MSG, kolesterol dan  lemak tepu trans.


5. Para kafir ini menggalakkan orang  minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat, contohnya coke dan maggi. Kandungan gula dalam Coke tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi. 




6 . Mereka mewar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. Selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sebab dalam soya ada hormon estrogen yang sama dengan estrogen wanita. Soya juga ada phytic acid yang menjejaskan penyerapan kalsium, magnesium dan zink yang penting untuk badan.


Kesimpulannya ejen Al-Masih Dajjal ini bukan setakat melemahkan kita dari segi lain tetapi juga secara pemakanan. HATI-HATI kawan!

No comments:

Post a Comment